Sömngångare!?

Hejsan svejsan.
Jag vet inte var det var med mig i morse, jag höre röster. Och inte vilka röster som helst utan mina arbetskamraters röster från hotellet.
Det är nämligen så att de ofta ropar på mig att hämta det ena och att göra det andra, och efter en halv vecka med dem och kanske inte tillräckligt mycket sömn så hör jag dem redan på morgonen. 
Men det var ju det att jag inte skulle upp då. Men jag öppnade ögonen hela tiden och svarade inne i mitt huvud på allt möjligt. Men efter ett tag så kom jag och tänka på att jag låg i min säng och jag fick sova mer, men efter ett tag så öppnade jag ögonen igen. Och sista gången så fick jag en sådan värklighetskänsla att jag reste mig upp och gick iväg för att "hämta" det jag blivit tillsagd att hämta. Men när jag väl kom utanför min dörr så var det ju fel korridor!! Och jag blev helt förvirrad för en sekund innan jag kom på att jag var hemma och det var natt. Så istället så gick jag på toa och råkade väcka pappa.
När jag kom tillbaka till min säng så kollade jag på mobilen, och det var ju inte dax att gå upp görren om en timma!! Herre gud vad gör jag uppe??:s
Men efter det så fick jag äntligen sova utan en massa röster som ropade på mig igen. Ända tills min väckarklocka gick igång och berättade att det var tid att sticka ner i duschen och gå till jobbet igen.
 
Och så jobba som vanligt, fast att ha i åtanke att det är sista dagen med städningen imorgon gjorde att det inte var lika jobbigt^^
Det är precis som i den här bilden, en liten glippa av hopp i allt det mörka!!
 
Men nu får ni ha det!!
Ska snart spela match mot Stenkullen också. Håll tummarna för oss!!


Kommentarer
Matilda

Vad läskigt det lät!! :O

2012-09-28 @ 17:53:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0