Sommar, Sol och Fotboll

Hejsan svejsan!!
Nu är det morgon igen och jag är taggad till max!!
Det är nämligen så att vi ska spela match idag mot askim, och idag så måste vi vinna!!
Vi har förlorat så många matcher som vi egentligen har ägt spelet på men inte fått några mål, så nu måste vi avsluta våran serie mad att vinna lite. Dessutom så vore det rätt kul att börja våran Barcelona resa med lite vinster.
Vi ska nämligen på Costa Del Brava cupen i Barcelona redan om två veckor bara:o helt otroligt vad fort det har gått!!
Jag måste ju yill och med börja packa snart:o
 
Gogglade lite på Costa Del Brava Cupen och den här bilden kommer upp först;) Snacka om att Det bara får mig att längta mer och mer.
Fast en sak har jag tänkt på, jag kommer ju inte kunna blogga under tiden som jag är där. Men istället för att bara låta bloggen stå såhade jag tänkt lägga upp lite tidinställda "sagor" som jag har skrivit.
Bara så det inte blir allt för tråkigt på denna sidan^^
 
Men nu får ni allt ha det för idag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0