Självbevarelsedrift

Hejsan svejsan!!
Nu är jag hemma igen från matchen, och mer skadad än förut.
Ännu en kollition med en spelare, och så klart så ska det träffa mitt på mitt skadade smalben och sen så knär i mitt lår:O Jag har ärligt talat ingen själbevarelsedrift!!
Jag tar alla dueller och springer in i allt som inte flyttar på sig när jag ska fram. Och det har sitt "lilla" pris.
För tillfället så är det här mitt ben!!
Ser kanske inte så illa ut som det känns för tillfället:p
Och det är sådant som man får när man har tappat sin självbevarelsedrift påväg ut när man föds. Jag måste ha tappat den där i alla fall för jag har aldrig haft den. Jag skiter alltid i vad som händer med mig och härdar ut hela vägen ända till slutet. Och sen så är det ju träning imorgon som jag hade tänkt att gå på, dock så sa mina tränare att jag inte fick det så jag får väl lyda dem och inte komma.....
Får inte träna enligt dem förren på fredag då det är nästa match för att jag inte ska skada mig.
 
Dessutom så provade jag att börja boxa ut bollen lite, inget bra ide. Ett nytt blåmäske precis mellan lillfingret och slickepott?? tror jag det heter xD
 Okej syns kanske inte så bra men ni fick ju i alla fall en tit på min underbara hand xD
 
Nu får ni ha det gött det sista som det är av denna helgen!!


Kommentarer
tomsaweirdo

Haha... då är vi två som totalt saknar självbevarelsedrift... :)

2012-09-30 @ 19:26:44
URL: http://dayviews.com/tomsaweirdo


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0