Nystart!!


Hejsan svejsan!!
Jag har bestämt mig nu för att börja skriva lite igen, bra eller dåligt vem vet^^ Men jaja, jag har i alla fall tänkt testa nu igen. Och när jag väl loggade in igen så hade hela Blogg.se ändrat på sig!!:O Så jag var tvungen att kolla runt och lära mig lite mer om det igen, men nu kan jag det...... Hoppas jag:P
Kan ju berätta att jag har fått en ny frisyr, och det var lite på grund av den som jag slutade skriva:/ blev så pass missnöjd med den att jag inte ville skriva något mer. Fast nu har jag äntligen vant mig vid den och den är helt okej fast ska ju låta det växa ut till så som det var förut.

Här är då en bild som jag lät min bror ta på mig efter att vi hade käkat kräftor hos min mormor, ganska fin kväll kan man säga!!:D Jag bjuder på den^^
Och sen så kanske jag ska nämna att jag har fått en helt egen SYSTEMKAMERA!! Haha ja jag blev helt chockad när pappa berättade att jag skulle få en bara så där. Ockej jag hade berättat för honom att det skulle vara skoj att ha en då jag gillar att fota, och så bestämde han sig för att köpa en till mig!!:O Kan ni fatta!?? Nej det kan inte jag heller, pappa är bara bäst hyelt enkelt!!:D
Skolan går på som vanligt antar jag, inget speciellt så, och fotbollen rullar på som alltid, kanske lite nytt med att jag spelar med de äldre (juniorerna), mitt eget (97:orna) och sen så hoppar jag in lite då och då för de yngre (98:orna) då de inte har någon direkt målvakt, så det är fullt upp där^^
Nu är det ju fredag och helgen är i stort sett här, och den börjar med middag med några kompisar från landet och liseberg:D De ska komma snart och käka lunch med oss och sen så ska vi sticka ner till Liseberg. Låter det roligt?? Haha ja det tycker i alla fall jag ska ni veta^^
Oj, just det spände tandställningen idag!!:( Kom på det då mina tänder precis började värka nu igen.
Aja det var väl det från mig, vill ju inte skriva för mycket för då kanske jag inte har något mer att skriva om nästa gång!!

//Hanna hälsar er alla en underbar helg och signar ut men en hälsningsbild!!


Kommentarer
tomsaweirdo

Minns så väl hur hemskt det var att spänna tandställningen, och jag är sååå sur för att de "lurade mig" att min skulle vara tidsbegränsad. När "tiden var inne" fick jag vet att jag aldrig kommer att bli av med min retainer (tråden på baksidan av tänderna) om jag inte vill ha sneda tänder igen... *suck*

Svar: Ja det är sant att man ska ha den där saken och en plast sak under nätterna, men det är de tvungna att informera om så det var ju elakt!! :O
Hanna Wahlin

2012-09-08 @ 16:47:28
URL: http://dayviews.com/tomsaweirdo


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0