Mycket i ett

Hejsan svejsan!!
Ja som ni såg igår så kom det inte upp något mer inlägg......Sorry för det men kan ju inte hinna med allt, hade bland annat lite läxa, eller jag något sånt att göra^^
Men för er som undrar så ja, matchen igår gick precis som planerat, vi Vann!! med 7-0!!:O Jag är sååå otroligt stolt över oss, och sen så fick vi även beröm från de andra laget och dommaren för att vi hade spelat så bra, så ja ingent att klaga på då^^ Eller jo kanske några småmissar här och där, men men alla får ju göra fel, det är ju det som gör oss bättre. Pokemon Evee här håller med!!^^

Just det kanske ska berätta att jag är pokemon besatt!! Och har varit det ända sen ja, sen det första avsnitten kom ut. Spelar lite av och till och kollar på lite avsnitt då och då. Jag vet det kanske är lite barnsligt men aja de är ju såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå otroligt SÖTA!! Har alltid önskat att pokemon var levande så jag kunde ha en, eller flera^^ Kanske på grund av den önskan som jag har skaffat mig en hel drös av gosedjur som jag inte kan leva utan. Vem vet.
<3
Idag så har jag knappt varit i skolan faktiskt, och nej jag lovar att jag inte har skolkat, har faktiskt tagit ledigt av en helt okej och speciell anledning^^ Jag har nämligen övningkört för sista gången för mitt moppekort:D ja så nu är det bara att klara provet nästa vecka och så har jag skaffat mig mitt helt egna körkort!! Snacka om att jag är glad, och längtar tills det.
Och medans jag skriver detta så kan jag höra hur det riktigt smattrar mot mit fönster:/ regnar regält och jag som hade tänkt träna med juniorerna idag. Tog till och med en Gainomax för att jag skulle slippa behöva äta så tidigt. Men får de hur det blir, kankse får träna i detta ändå.
Förresten på tal om Gainomax så hade jag provat en sådan innan och absolut hatade det, och sen så kommer mamma hem och säger att hon har köpt sådanna bara till mig xD Perfekt!! Nej men jag hade ju bara testar vaniljen och den gillade jag inte men hon ade köpt alla smaker, så nu tänkte jag att jag i alla fall kunde43 testa en.......Och vet nu vad?? Jag gillade den!! xD
Strawberry flavour, riktigt god!!^^

Men aja, nu har jag inte så mycket mer att säga, har ju redan sagt en del.
//Hanna signar ut med fingrar och tår krossade om att det ska sluta regna (snälla gör det du med!!)
 


Kommentarer
tomsaweirdo

Gott att det kom en vinstmatch till slut!! :)

2012-09-14 @ 21:41:26
URL: http://dayviews.com/tomsaweirdo


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0