Lite sovmorgon så ni får ett inlägg

Hejsan svejsan!!
Nu har jag vaknat och ska om en ca timme sticka till skolan. Hade lite sovmorgon så det var rätt skönt, slapp gå upp allt för tidigt^^
Efter träningen igår så gjorde jag inget speciellt direkt, jag låg i stort sett bara i sängen och kollade på lite olika filmer. Bland annat så har jag börjat titta lite på Pretty Little Lier, här är även en link till en gratis sida där du kan se den också om du vill:D
Sen så hittade jag även en helt ny film som jag inte sett förut men hade nog hört talas om den någon gång. Den heter Dear John, och är riktigt bra!! Synd bara tycker jag med slutet, men aja ska inte säga något om du nu inte har sett den^^
 
Det var bara ett litet inlägg såhär innan skolan, kommer säkert att komma ett lite längre senare ikväll då jag har match idag...... haha som vanligt xD


Kommentarer
tomsaweirdo

Du bara tränar och tränar. Ni borde någon gång ha lite mer tur med era domare så att matcherna går er väg. Ni verkar ju inte precis vara dåliga menar jag.

2012-09-10 @ 12:13:10
URL: http://dayviews.com/tomsaweirdo


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0