Lite randome

Hejsan svejsan!! Och god morgon xD
Ja jag vet att det är lite sent med god morgon, men faktiskt så vaknade jag nyss:P Hihi jag har för en gångs skull fått sova ut ORDENTLIGT!! och då blev det att jag sov till ett.
Ni vet inget om hur mycket jag har haft det denna veckan, men om ni hade vetet så skulle ni förstå varför jag varit så trött^^ Bland annat så började det i onsdags då fag först skulle till skolan, sen efter halva dan så skulle hela skolan (7an-9an) springa milen, ja jag skrev rätt, MILEN!!:O Och som vissa hade bestämt sig för att gå, så hade jag bestämt mig för att få min bästa tid, lite för att jag hade bråttom hem och sen lite för att det är alltid kul att se hur snabb man kan vara:D
Väl hemma så skulle jag hinna duscha, käka och sen plugga gloser innom två timmar. Det gick så där, hann inte med alla gloser men det kunde jag inte fixa för sen så skulle jag med två kompisar åka till en kör som vi hade tänkt börja i om vi trivdes. Tyvärr så kände jag att när hon pratade om vad vi skulle göra så skulle inte jag ha tid med allt det:/ det var lite tråkigt men man måste ju bestäma vad man först och främst vill göra och det är ju fotbollen.
Och efter att jag hade sagt det så var jag tvungen att verkligen skynda mig hem för att hinna och byta om och sen cykla upp till träningen. Jag hade ju redan sprungit milen så jag var egentligen inte tvungen att träna men jag var tvungen att lämna in lotter som jag hade solt, så då tänkte jag att jag lika väl kunde träna lite också. Så det gjorde jag men jag gick en stund innan vi skulle sluta så att jag kunde ha lite extra tid på mig att lära in resten av gloserna.
När jag väl kom i säng så var jag helt utmattad, och morgonen där på var väl inte den bästa xD dessutom skulle jag övningsköra min moppe under dagen där på:P Men jag överlevde, för jag skriver ju nu^^

Aja det var bara en liten randome inlägg för att jag skulle ha något att skriva om idag, hoppas ni gillade min onsdag^^ Men nu ska jag käka lite och sen ska jag byta om till träningskläder och sticka på talangträning på Kviberg, hoppas det går bra, men det gär det säkert:D

//Hanna signar nu ut....... igen^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0