Jobbiga fotbollsförbund!!

Hejsan svejsan!!
Ja som ni kan se så gillar jag inte fotbollsförbundet direkt, det var nämligen så att jag för förata gången blev kallad till en stadslagsträning (en träning där de samlar de allra bästa spelarna i åldesgruppen och plockar sen ut de bästa till ett lag).
Jag har aldrig blivit utagen till den tidigare så jag är jätte stolt över mig själv för det!! Dock så visste jag ju inte det:O
Det är nämligen så att vilka som är kallade står på deras hemsida, och jag är aldrig inne där då jag inte brukar bli uttagen till det. Men nu visade det sig att jag blivit det och att de till och med hade frågat efter mig på träningen.
Det är såååååå dålig stil att man inte blir kontaktad eller något så man vet om de där jälva träningarna, för man vet ju inte heller när dem ska vara. Helt plötsligt bara det står där en dag.
Serigöst liksom!!
Det uppdaterades redan samma dag, kolla bara HÄR!!
 
Jah får hålla mig till mitt kära gamla Qviding så länge!!
Det funkar lika bra;)
 
Nu får ni ha det gött då!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0