Ja nu blir det som det blir

Hejsan svejsan!!
Fortfarande en del sjuk idag men det får man skippa, för idag är det en viktig fotbollsmatch. Vi ska möta serieledarna Kärra/Klareberg och vi MÅSTE vinna!! Även om jag dock är sjuk-_-
Var tvungen att ställa upp för att våran typ reservmålvakt skulle inte spela idag, och dessutom så har hon inte varit med på så många träningar den senaste tiden så då blir det ju att hon inte får spela heller. 
Innan jag bestämde mig helt för att spela så var jag tvungen att gå ut och gå en liten promenad, måste ju se om jag klarade av att gå en stund^^ Men det var inte så stora problem, fick faktiskt lättare för att andas men det började kittla lite på grund av det också:P Men får ta en alvedon innan jag sticker i alla fall så jag inte får en jobbig huvudvärk mitt under matchen.
Aja, vad ska jag göra mer idag då??......Hmm just det, jagg ska besöka min praoplats (hotellet) ikväll och kolla vart det ligger och lite så. Dock ska jag också ringa dit en gång innan men kan ju "hälsa på" lite först. Men annars så ska jag inte göra så mycket mer idag, plugga mer och så vila mig frisk till imorgon.


//Nu.......signar...........Hanna^^ ut:P










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0