Inte glad nu!!

Hejsan.....
Ja som jag nämnde i förra inlägget lite snabbt så skulle vi ju spela match mot vära rivalen......Jitex, och att vi skulle vinna!!........ Men ja, så blev det tyvärr inte då:( vi förlorade med 2-4 till dem. 
I första halvleken så ledde vi faktiskt över dem och jag höll nollan ända in i sista minutern då de till slut fick in et mål, och inte för att bli bara glada och fortsätta att spela så gjorde deras tränare något väldigt osportsligt!! Lite svårt att förklara men han gjorde det bara för att fördröja matchen och psyka oss andra. Såååååå OSPORTSLIGT!! Och sen så för en gångs skulle så tappade våran tränare humöret och stack och "sa till" de andra lagets tränare xD
Dessutom som alltid så var dommaren helt kass, men aja det brukar de ju vara så det är vi ju vana vid nu.
Så matchen slutade då inte bra, och jag gick av med ont i magen och en lätt lårkaka efter ett ben i magen och ett knä i låret, och inget av de blev något. Ännu ett bevis på att dommarna borde stjärpa sig "lite"!!

Och här, nu som lovat så får ni en fin liten bil på mina nya kaninöron^^ Pink Power!! :D
 
//Men nu signar jag ut och önskar er alla en underbar helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0