I will studing hard today

Hejsan svejsan!!
Nu har jag äntligen fått komma hem, fått lägga mig i sängen och fått i mig något lite mer att äta^^ Inte alltid direkt den godaste maten, varken för magen eller för ögonen:P Men ska inte klaga på om det, då det inte är så roligt att höra om. Ni skulle nog hellre vilja höra om vårat otroligt sköna spanska vikarie. Haha han var hel skön med humor och energi, fast i för sig så var det ju inte så konstigt då han var en utbildad gymnasielärare och bara 23 år;) Och jag får ju erkänna att han var snygg xD Fast nu när jag säger att han bara var så skön på grund av att han var en gymnasielärare så kanske jag måste förklara mig lite. Det är nämligen så att när man väl börjar på gymnasiumet så får man ju välja och då gör man ju något man gillar och oftast blir man mer fokuserad^^ Och då blir ju lärarna mer positiva och roliga, och det har jag fått bekräftat av min brorsa också.
Han fick till och med tag i en boll som en annan lärare aldrig någonsin skulle ha fått tag i genom att säga att han ville vara med och kasta!! xD Hahah och han som hade bollen gick på det och kastade den till honom, han misstänte inget!! Såååå smart av honom så det inte är sant!!
Ja, och hur ska jag tillbringa resten av dan tror du, kankse träna...... haha men där misstar du dig faktiskt^^ jag ska inte träna idag, kände mig lite väl seg och matt idag så jag tror jag behöver vila lite idag. Och så är det så att jag skulle behöva plugga lite extra idag för har fått reda på att vi ska ha "typ" tre prov snart innan jag ska gå på prao, så det är dax att börja redan nu^^
Just det, har ju inte berättat att jag faktiskt ska praoa:O Jag ska nämligen jobba på ett hotell mitt i stan i två veckor, det var egentligen mitt tredje val men man får ju ta det man får när man söker genom skolan:P Aja det kommer ni nog att få höra om lite mer någon annan gång, för nu behöver jag börja plugga.
 
//Hanna signar ut för idag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0