Hemmadag

Hejsan svejsan!!
Ärligt talat så har jag absolut inget att skriva om direkt, har varit sjuk hela dagen idag igen och gjort absolut ingenting mer att växlat mellan att titta på Pretty Little Liar och pluggat inför mina prov denna veckan.
Eller jo jag kanske har något att berätta om men det kommer bara sluta i att jag kommer att klaga på att jag är sjuk xD Haha så ja om ni inte har lust på att lyssna på en klagande Hanna så ska ni nog sluta läsa nu!! (Bara lite förvarning)
Några kompisar kom nämligen hit efter skolan för att lämna ett papper till mig. Det var inte riktigt något skolpapper utan det var mer ett informationspapper om vår idrottsdag på torsdag, jag skulle nämligen få åka till Partille och klättra på en höghöjdsbana. Och för er som inte vet vad det är så är det i stort sett en trädkoja som är högt upp och går mellan en massa träd som man klättrar mellan. Hade varit hur skoj som helst att få pröva på, men som det är nu så pekar min hälsa på att jag inte kommer att få testa på det:( Sadface*
Och sen så kan jag ju berätta om något som jag är riktigt ledsen för!! Min tränare ringde nämligen på förmiddagen för att kolla med mig om matchen imorgon, och så klart med tanke på min hälsa så kan jag ju absolit inte spela:o Men det ville inte min tränare riktigt lyssna på då jag nästan alltid ställer upp oavestt om jag är frisk, sjuk eller skadad. Inte förren jag tog fram mamma kortet så lyssnade han, -"Men mamma har sagt till mig att jag inte får spela!!" Då, äntligen förstod han hur sjuk jag faktiskt blev efter förra matchen i helgen. Pappa känner också de andra lagets tränare, och han kom upp till honom idag när han jobbade och så något i stil med att -"Ja då syns vi då imorgon." Men pappa sa att jag var sjuk så det skulle nog inte bli av, och nu vet jag i stort sett säkert att han kommer att säga till hela sitt lag att de kommer att vinna då vi inte kommer ha någon "tränad" målvakt. De kommer att ta ut sin seger i förtid det kan jag sätta min ena hand på!!-_- Fast får hoppas på att det får dem att bli lata och att vårat lag kan hålla dem ifrån målet på så vis.
Men det var väl allt för mig antar jag, inget speciellt mer. Ocj det blev ändå ett litet inlägg för er som han orkat läsa på mitt klagande XD
 
And here and now, a brain fucker!! Can you read it??
//Hanna signar ut för idag då!!


 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0