Hemma, äntligen!!

Hejsan svejsan!!
Jo, nu äntligen har jag kommit hem. Har längtat efter att få komma hem hela dagen idag. Det började med att när jag satt vid köksbordet och åt min frukost kom en sådan akut ont i magen:O passande eller vad tycker ni?! 
Men aja, så jag bestämde mig för att lägga mig ner ett tag, och det tog ungefär en halvtimma för det att gå över, och självklart så skulle jag komma för sent då, fast det var inga så stora problem för mamma skrev en lapp och läraren var förstående:D Det var dessutom knappast jag som kom vi den tiden, och deras ursäkt var försenade spårvagnar xD Bra jobbat killar!!
Resten av dagen segade sig ganska mycket, längsta dan idag och så käner jag mig inte helt okej idag:/ Men sen när jag öntligen kom hem så skulle ju jag och mamma åka och shoppa lite xD Vi hade planerat in denna dagen därför att det är sällan att jag inte har någon träning och hon inte jobbar, så jag fick passa på^^
Jag behövde även köpa lite specefika saker som jag måste ha med henne för att köpa då de inte är de billigaste sakerna xD Skulle nämligen köpa ett par nya löparskor, mina gamla försörde min ena tå så den blev helt blå!! Bum sko:O Haha så ja.... jag behövde nya. Samt nya fotbollshanskar då mina gamla har gått sönder på bara två månader!!:O Fattar inte hur det har kunnat gå till:S De brukar hålla lite längre. Men nu har jag köpt ett par riktigt ordentliga handskar så de borde hålla längre^^ (dock blir de ju alltid dyrare:/)


Snygga^^ Eller ja de är riktigt bra i alla fall!!:D
Men sen så slank det ju ner lite mer saker^^ Haha måste ju passa på när mamma och jag ändå är ute.

Oj!! Jag tror en mössa slank ner av rena farten xD
Och två träjor och ett par jeans, fast de är till för när jag ska jobba på min prao, måste nämligen ha svarta jeans/kjol och en blus/skjorta på sig då och jag har inget som passar in så bra på det, hade en svart kjol men tänk om det skulle bli kallt!! xD Då måste man ju ha något extra^^ Eller ja, det är i alla fall vad jag säger:D
 
Föresten!! Här är en UNDERBAR låt. Jag värkligen älskar hennes röst, och denna låt som är hennes egen är otroligt bra. Den som hon sjunger med Dave Days Payphone är också en av mina favorite, tycker faktiskt den är bättre än orginalet^^
 
//Hanna signar nu ut och helsar er alla med en honör!!^^


Kommentarer
tomsaweirdo

Kul med praktik... Jag lyckades få min drömpraktik på Sverigs Radio när jag gick på gymnasiet. Vilket hotel ska du vara på?

Som alltid gör du dig bra på kort :)

2012-09-14 @ 21:52:24
URL: http://dayviews.com/tomsaweirdo


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0