Första praodagen.......inget att prata om

Hejsan svejsan!!
Ja hur har din dag varit??........var första frågan jag fick när jag kom hem, och det är väl inget fel på den men det är bara det att den frågan skulle man ju aldrig fått om man då inte hade jobbat på praon första dagen idag. Men jag kände inte direkt för att snacka om det, var inget speciellt, något som jag bara råkade göra istället för att vara i skolan. Eller ja, i alla fall kändes det ju så.
Jag fick nämligen bara ståda hela hotellet :P inte för att jag klagar, var varken enormt kul eller överväldigande kul. Där emot så var det ett enormt högt tempo för att vara första gången så det var en hel del att ta in som man måstede göra under så kort tid och samtidigt inte vara i vägen för de andra som var betydligt snabbare än mig. Dock så efter fyra timmars tempo job så fick jag en rast på en timma, men sen när jag kom tillbaka så hade det kommit en till där som skulle börja jobba där och skulle lära sig om hur städningen också gick till...... och då blev det desto värre komplicerat, för då skulle ju de visa henne de sakerna som jag gjorde och de som dem gjorde och samtidigt så skulle hon testa att göra allt :S Ja ni hör ju hur snurrit allt blev, och då förstår ni nog också varför jag hade lite av en huvudvärk när jag kom hem :P
 
Vem vet, ni kommer kanske inte att få höra så mycket från mig den senaste tiden då jag kommer att jobba. Kanske inte så roligt att höra om jag säger så :P Men man vet ju aldrig men får ju i alla fall för varna er^^

Ikväll så är det träning som vanligt igen^^ Äntligen får jag komma in i mina vanliga rutiner efter min sjukdom, kanske får ta det lite lugnt för känner fortfarande att jag klankse inte är helt kry, dock inget farligt att träna och jobba i^^ Fast hade varit värre om jag skulle jobbat i köket denna veckan på hotellet för då skulle jag antagligen få gå och tvätta händerna hela tiden efter att jag bara hade hostat lite xD
Kossan han säger muuuuuuu, men jag ja säger BUUUUUUUU!! ^^
Ja, tänk lite på den du!!

//Nu signar Hanna ut för idag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0