Bro code!?

Hejsan svejsan!!
Hade tänkt lägga in ett inlägg tidigare idag efter att jag kommit hem från skolan och hade gjort de där proven, men dess värre så laggade min dator sönder och ja, inlägger gick putts väck-_- Yey!! Men aja så intället för att berätta om min dag så ska jag berätta något lite mer kanske roligare som jag har funderat på efter detta youtube vloggen.
 
Tjejer har PMS= Pisst of Men Syndromen
Varför kan inte killar då ha PWS= Pisst of Women Syndromen
Haha måste ju vara lite jämnställdhet här i världen asså!! xD

Sen så finns det ju också den här killkåden som lyder "bros before hoes", och nu har jag kommit på något som vi tjejer kan säga, "chicks before dicks"!!
Haha jag har haft extremt mycket fritid just nu!! xD Och vad ska man göra då mer än att ligga och komma på sådana här saker liksom.
 
Aja det var allt för denna gången.
//Hanna signar nu ut!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0