Borde jag inte sova??

Hejsan svejsan!!
Jo jag är faktiskt vaken, kan ni tänka er?? xD Var tyvärr tvungen att vara vaken även om vi kom hem ganska sent igår och jag var helt utmattad. Eller helt utmattad var jag väl inte för allt godis som vi vann så hade jag fått lite av en sockerkick. Kan du gissa hur mycket vi van???....... Haha nej det tror jag nog inte för det var.......
såååååååå mycket!! Och då hade vi ändå tagit ut godiset ur 4 förpackningar, då på det bordet just då låg det ca.16 kg rent godis!! :O kan ni tänka er??
Ni ska bara vet hur min pappa och Christer var, de betedde sig som små barn i en leksaksaffär och spelade på allt, fast man kan ju i stort sett säga att vi också vann i allt. Även baskett!! (affrobananen)
Jag tog mig även tid att köpa ett par gulliga, fluffiga kanin öron till mig själv^^ såååå söta!! Få en bild senare för just nu ska jag till en fotbollsmatch. Vi ska möta våra rivaler Jitex!! Och idag måste vi vinna, och förhoppningsvis så gör vi det också.
Men det var väl allt från mig då.

//Hanna signar ut med en enorm sockerkick!!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0