Böcker, böcker, BÖCKER!!

Hejsan svejsan!!
Är nu hemma igen från mitt jobb. Blev nästan att jag var tvungen att jobba på lördag idag!!:o
Men tack och lov så slapp jag det, då dem hittade en annan som kunde jobba då istället. Phuuu, vill inte jobba på helgen direkt.
 
Igår kväll så kom mamma in på mitt rum med en påse i handen och två böcker i andra, hon tittar på mig och sen ner i påsen. "Resten är ditt. Köpte jag verkligen bara två böcker??"
Hon lämnar över påsen och jag plockar ut 1, 2, 3, 4.....och 5 böcker och kollar på alla. "Jo, allt är mitt! Men hjälp vad många det blev."
 
Eftersom jag skippade träningen igår så fick vi tid att kolla in lite fler affärer, eller rättare sagt, en till affär, nämligen Bokia. Jag är nämligen motsatsen till vissa tjejer. Många skulle ju be sin mamma om att gå och kolla på käder, men inte jag!! Jag vill besöka en bokaffär och titta ut minst två böcker. Och det är ju nästan alltid något erbjudande som man måste ta^^ 3 för 4 typ. Om hon hade bett mig att prova ut något klädesplagg då, så skulle jag antagligen bara stönat och nämna min fötter och att jag skulle jobba tidigt imorgon så jag skulle kommit där ifrån. 
Det är inte så att jag inte gillar att prova kläder eller att det inte är roligt att kolla ut det mest snyggaste plagget, utan det är mer det att jag blir så trött på att ta av och på mig allt hela tiden. Och till slut bara jag end up with att jag stirra på allt och säger nej ändå.
Jag kan inte hålla på och prova kläder mer än kanske bara någon timma, knappast en halv dag. Eller ännu värre, en hel dag!!:O Värsta mardrömmen tror jagxD
Haha nej kanske inte men ändå^^
 
LOL till er alla
(Lots Of Love*)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0