Vad händer??

!!!!:O:s
 
Öhhhhhhhhh, allt blir bara så mycket nu??
Måste plugga ordentligt, göra en hel redovisning till imorgon och sist men absolut inte minst försöka få min väska packad. Jag har knappt börjat med den och det är på fredag morgon vi åker.......
Och mitt fokus är helt och hållet borta just nu. Har ingen lust att försöka få ihop all Kina fakta jag hittat till en redovisning, har ingen lust att börja packa och är aldeles för stressad för att bara lägga mig ner och ta en pause.
 
Kan inte sitta still, måste hela tiden pilla på någotoch ändå känner jag mig rastlös!!
Vad har hänt?!?!?!
Är jag så uppspelt av min fotbollscup i Barcelona?? Eller är det gymnasievalet som gör mig extremt stressad??
Det finns mycket att välja på för tillfället.
 
Men mamma kom precis hem, hon ska till affären och jag tänker följa med och se om jag möjligtvis kan försöka att lugna ner mig. Har nämligen ingen träning ikvälll "/
 
Hoppas ni har det en liten skönare kväll än vad jag har det i alla fall!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0