Tidig degdag

Hejsan svejsan!!
 
Idag så kan man säga att jag har varit allt annat än hemma, har varit fram och tillbaka i Partille med start redan vid 9 på morgonen. Jag skulle nämligen sticka och hämta en kompis hos en kompis. xD Mycket snällt av mig jag vet, men dock gjorde det att jag blev hur trött som helst för jag skulle till en annan kompis efter det, och det slutade med att vi käkade lite och sen så deckade jag i soffan medans hon såg på TV;)
Vaknade till slut i alla fall, efter att ha sovit i två-tre timmar och då en till kompis kom. Då satt vi och degade och klängde på varandra som vi brukar göra ända tills vi stack till Partille igen.
Där efter lite till degande, klängande och filmtittande vi äntligen stack hem. Och ni skulle bara veta hur mycket det kurrade i min mage efter en tidig morgon och sen bara ett par snabbnudlar mitt på dan.
 
Vi såg på Modig, den tecknade Disney filmen. Den är ju inte direkt jätte ny men jag har inte hunnit se den, och inte någon av de andra heller så det var ju en perfekt fimn att se på. Med inte lika bra som den som vi såg på innan dock, för det var Bumbibjörnarna!! och dem är ju alltid bäst ;P


Kommentarer
Freja<3

Ja det va gött <3

2012-11-01 @ 12:41:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0