skolmorgon

Hejsan svejsan!!
Ännu en morgon, ännu en arbetsdag. Fast idag så kommer den också att börja med att jag sticker till skolan för att göra ett sorts prov. Det är nämligen så att våran skola är med i en sorts tidnings test om vad ungdomar kan och hur mycket som de har läst tidningarna, vilket jag självklart gör!! not*
Nej men visst, jag läser tidningar men bara inte mer än vad som är nödvändigt liksom. Till exempel så har jag helt skitit i att göra det de senaset dagarna då jag inte har direkt nytta av det förren jag börjar i skolan igen på måndag.
 
Det ända som kommer positivt från det här är att jag faktiskt har fått en liten sovmorgon^^ för skolan börjar ju inte förren åtta. Och sen så ska jag vara där tills 11 och så till jobbet igen, så det är väl precis så man hinner till lunchen.
 
Nu får ni ha det!! Ha en bra dag^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0