Skolan har skapat en plugghäst

Hejsan svejsan!!
Inget att säga idag så inlägget kommer ganska sent idag. Jag ligger nämligen bara i sängen och pluggar, och har nämligen gjort det hela dagen ända sen jag kom hem, eller ska jag vara ärlig så har jag kanske mer gått lite från att plugga till något annat till att bara ligga till att klaga på något xD Inte den bästa fokusen har det inte alltid varit.
 
Var nämligen så också att min lärare tyckte att det vore ju fint för mig att hålla ett litet föredrag för hela skolan imorgon när det ändå är morgonsamling och några andra ska hålla föredrag (något som dem vetat om i över en vecka, och jag först idag-_-) Där fick jag allt för att vara borta på lite "semester".
Fast det var ju lugnt värt det, så roligt som vi har haft det dagar så som nätter.
Eller ja, hela tiden var det kanske inte roligt. En eftermiddag minns jag så väl då jag hade så långtråkigt så det inte var sant!! Haha, vet ni vad i stort sett hela laget gjorde??........ jo de låg i några sångar tillsammans och kollade på en av deras mobilen full med.......2500........bilder........på.......JUSINT BEABER!! SKÄMTAR DE MIG MIG!!
Hur faan orkar de med det egentligen?? :S
Jag bara låg och stirrade i taket och lyssnade på musik, och mitt i musiken iblan hörde jag ett litet "Åhh" eller "SÖÖÖT". 
Okej om man gillar honom, men kom igen???? Så fangirlig behöver man väl inte vara? :S
Aja jag fick så långtråkigt till slut att jag tog med mig en annan från laget och stack och köpte lite chips och godis och lite sånt som vi levde på hela veckan^^
 
Men nu får ni ha det!!
P.S. man får gilla JB, men kom igen, man behöver inte överdriva ändå........-_-
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0