Sista

Hejsan!!
 
Ja, nu är det det sista inte inställda inlägget på en hel vecka. Har fixat allt med bloggen under veckan så ni ska ha något att läsa om ni vill^^
Ska bli as skönt att komma iväg!! Till Spanien och till värmen, det ända som jag inte längtar efter är att flyga. För sist jag gjorde det fick jag någon sort panik atack precis innan vi landade och det var rätt jobbigt...... Vill inte ha det igen, och speciellt inte när hela laget ser på.
 
Alldeles strax är jag klar med min packning också. Den är typ fylld till hälften med bara fotbollskläder xD
Men det är ju så när man nu ska spela i en hel vecka i rad!!
Fast faktiskt så kommer vi även att få ha ganska mycket fritid, så då blir det tid för att bara slappa, sola, bada och helt enskel bara ta det lugnt innan det jobbiga ska börja i skolan, as skönt!! :D
Brorsan tog ett smygfoto på mig när jag solade sist i Spanien xD
 
Här får ni en ros som tröst på att ni får stanna kvar här i kalla Sverige, det har ju till och med börjat vara frost på mogorna!! :o
Ha det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0