Simma lugnt!!

Hejsan!! och god morgon:D
 
Nu sitter jag här igen en skoldagsmorgon och kollar på The Voice.
Ni skulle bara veta hur mycket jag saknar mitt kära gamla Spanien!! Jag vill tillbaka, även om jag då gillar Sverige också. Men kom igen, vem säger nej till sol, varmt och en pool precis utanför förstret;)
 
 Brorsan blev "nästan" lite avundsjuk när jag jag berättade om allt som vi hade gjort på kvällarna. Så avundsjuk att han sa: Jag borde ha blivit fotbollsspelare xD och för mig som känner honom så är det något som är ganska ovanligt att höra honom att säga. Inte för att han inte gillar fotboll, så länge som det är på tv eller bara på skoj.
 
Men nu så ska jag sticka till tandläkaren, måste fixa till min tandställning nu igen så att mina huggtänder försvinner helt. Men ska jag vara ärlig så är de redan borta i gemförelse till hur det såg ut för bara ett år sen^^
Så idag blir det bara en halvdag i skolan!! :D haha rigtig slappstart efter Spanien.
 
Nu får ni ha det!!
Simma lugnt^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0