Påväg till Spanien

Hejsan!!
 
Kan ni tänka er var jag är nu?? Jo, påväg till Spanien. Sitter säkert i flygplanet just nu och tittar ner på et från mitt lilla plastförnser och tänker: "Hejdå Sverigen, nu kommer jag inte att få se dig på en vecka. Nu ska jag äntligen få lite sol".
 
Och sen kommer jag att stänga till fönster, luta mig tillbaka och sova mig förbi de 3-4 timmarna som det kommer att ta att komma dit ner. Är riktigt glad över att vi åker ett direkt plan, så vi slipper mellanlanda och få vänta ytterligare några timmar innan vi får komma ner. För när jag åker ner med familjen så brukar vi alltid göra det då de bolagen som vi vill flyga med alltid gör det.
Det finns nämligen vissa bolag som är bättre än andra, sen så finns det vissa bolag som är billigare än andra. Men vi vill gärna åka med dem som tar liksom hand om sina passagerare om det nu eventuellt skulle hända något, så man inte bara blir lämnad på ett ställe. Ja det finns de bolagen som gör det!! :O Hämsk tande, fast det har faktiskt hänt oss en gång, men tack och lov så var det bara i Danmark så var ändå inte så lång väg hem.
 
När vi kommer fram till Spanien så kommer vi ju få gå och hämta våra väskor, får hoppas att alla kommer med bara^^ Sen blir det ju till att gå till bussen och hela vägen till hotellet!!
Det kommer att ta ett tag med bussen då vi landar till vänster om Barcelona när vi egentligen bor till höger om det. Men aja, en liten bussresa är väl inte så farligt:P
Kan ju kolla in den spanska utsikten ju.
 
Hotellet säger dem är riktigt bra, och att de scandinaviska länderna brukar bo där. Vad vi vet så kommer det bo ett antal fler lag där så det kommer nog inte vara så tyst under kvällarna xD Stackars gäster som bor där samtidigt som vi!!
Här är en bil på hotellet, blev inte stor!! xD
 
Men nu får ni ha det så bra!!
Och detta inlägget är tidinställt, och det kommer resten av mina inlägg att vara den kommande veckan då jag inte tänker blogga från spanien.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0