match åt skogen.....

Hejsan svejsan!!
Blev inget bloggande igår då jag inte fick igång min dator, och dessutom så behövde jag sova när jag kom hem för att vara utvilad till matchen som jag skulle spela på kvällen.
Det var nämligen sista matchen i serie 1 som vi spelar i, och vi skulle möta Kärra/Klareberg.
Allt gick ärligt talat åt skogen!! Bollen gjorde inte som jag ville och sen så vad det ju ingen fördel att det regnade och bollen var extra snabb och slipperlig.
Även om vi var på var på vår hemma arena så gav det ingen fördel eller någon, för vi förlorade ändå men 5-2.......
Och efter matchen så kommer ärligt talat alla fram till mig och säger att jag var hur bra som hellst, men hur tusan kan de säga så när jag släpper in 5 MÅL!! :O Allt var ju kasst, gjorde tabbar hela tiden. Fast räddade ju några frilägen men det väger ju inte upp allt annat.
Jag kände mig i alla fall kass och det kändes ju inte bättre när de andra laget skulle fira att de hade vunnit hela serien och "festade" lite. De hande fått guldhattar och ledarna sprutade champain på dem medans alla tog kort. Och där gick vi och var tvugna att titta på och få en bekräftelse att vi hamna längst ner......
 
Sista dagen på praon i fredags också. Kommer sakna det, men det är lite skönt att få slippa att vara uppe så tidigt.
Att gå upp så tidigt har verkligen påvärkat mig!! Idag när jag vakan så kollade jag på klockan, och den var 7.15:o och jag kände mig inte trött eller något sådant. Jag gick till och med upp och råkade väcka pappa.
Fast gick och la mig igen och till slut somnade jag om som tur är.
På tal om 7.15, det var nämligen vid den tiden som jag vaknade i fredags också. Och för er som kan räkna så betyder det att jag egentligen skulle varit på jobbet för en kvart sen......Jag försov mig nämligen.
Men jag förstår inte hur!! För jag minns inte att min väckarklocka ringde, och när jag kollade på den så var den på och allt, jag måste ha stängt av den i sömnen:/ Men sen så har jag alltid en back up, men denna gången så funkade inte den för pappa hade tydligen glömt av att kolla till mig......-_- Och det ledde till att jag kom en timme för sent till jobbet SISTA DAGEN!!
............
Fast jobbade en timma extra så det gjorde inte så mycket, fick gå hem tillsammans med den andra tjejen som jobbade där då istället^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0