Lite randome okej?

Jasså!! Så nu regnar det innomhur också??:O
 
Ja, jag är ärlig. Eller inte innomhus direkt utan med inne i bussen.
Jag tar ju bussen hem från jobbet och tänkte vad skönt att jag nu ska få slippa att gå hem i det här och så sätter jag mig längst bak. Det tar några hållplatser innan det börjar, men när det gör det så blev jag bara så fövirrad. Man likosm bara "wtf did that come from?:S"
Så jag satt kvar, och desto mer bussen rörde på sig så droppade det bara mer och mer. Bussen var dessutom full på alla sina sittplatser och jag orkade inte stå upp, så jag satt kvar under droppandet!! xD
Från börjad så droppade det bara på framsidan av jackan, men efter ett tag så började det droppa bara längre och längre ner, så sen fick jag på låren. Och helt plötsligt så droppade det även på huden vid halsen. Öhh vad jag rös till då, man är inte berädd på det och det är kallt mot ens varma hud.
 
Nu får ni ha en fortsatt regning dag^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0