Lite allmänt jobb

Hejsan svejsan!!
Igår efter middag kände jag ärligt talat inte för att göra någonting, kroppen ville bara ligga kvar i sängen och vila och hjärnan ville bara glömma den jobbiga matchen som blev av.
Men så blev det inte. Jag var nämligen tvungen att ta mig i kragen och följa med och jobba på pappas jobb.
Det är inte det roligaste jobbet som finns direkt, speciellt inte när det är hur smutsigt som helst och jag var tvungen att sortera och städa samtidigt.
Han jobbar nämligen med däck, så då fattar nu att det kan bli lite smutsigt. Samtidigt så har de ingen som städar där regelbundet så då blir det ju bara mer och mer smuts!!:O
 
Men jag klarade mig fint och gjorde tydligen ett riktigt bra jobb så jag fick även en belöning^^
Nämligen:
Både headsett och hörlurar!! :D 
Så lugnt värt allt smuts när jag fick dem^^
Äntligen kan jag ha hur hög musik på som helst utan att höra någon annan klaga xD perfekt!!
 
Nu får ni ha det gött allihopa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0