Kameljonten!!

Hejsan svejsan!!
 
Något har hänt med mig!! Jag har blivit en KAMELJONT xD haha ja eller mitt ben har blivit det i alla fall.
Det har skiftat färg några gånger nu, men till slut så har det stannat vi blått/lila.
Och sen så har jag dessutom ett "hål" mitt i blåmärket där det inte är blått :s Varför??
Behöver en läkare som kan svara på den frågat tror jag^^
 
Hmm, vad var det som jag mer skulle berätta om.....
Haha just det!! :D
Idag, jag vet inte varför och jag vet inte hur men av någon anledning så har jag börjat prata med mig själv:o 
Till exempel, så istället för att bara göra något så håller jag på likosm, "och så den, och hämta den, glömde det, skynda" xD 
Haha det är bara för roligt att lyssna på, speciellt för mig^^
Men på något vis så får det allt att gå fortare, så jag klagar inte. Dock så ifall någon kommer och tittar på mig utan att jag vet det så frågar de oftast vem jag snackar med eller vad jag håller på med. Och jag bara: Inget....
Min mun eller om det bara är hjärnan, men vad det än är så lever den sitt eget liv xD
Mitt skolfotta!! :D Klippre av lite när jag tog fotot för ville bara ha med ansiktet^^
 
Men nu får ni ha det!!^^


Kommentarer
Matilda

Haha jag pratar med mig själv hela tiden.. :$

2012-10-07 @ 20:52:47
URL: http://matildaalvesmartins.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0