Jag glömde

Hejsan svejsan, igen!! xD
Ja dessa två inlägg kom upp väldigt nära varandra men det var bara för jag glömde att berätta en rolig grej som hände på jobbet!!
Det är nämligen så att en av de tjejerna som står i receptionerna har klagat på en kille som hon gillar under hela denna veckan, och just idag så var hon helt hyper och superglad (hon är alltid det men idag ännu mer!!). Och man måste ju bara fråga vad som har hänt, så jag gjorde det.
 
"Oj vad glad du är idag då, hänt något??"
 
"Herre gud ja!! Jag ska äntligen gå ut med honom*" 
Ett riktigt stort leende sprids över hela hennes ansikte och hela hennes kropp talar om hur otroligt glad hon faktiskt är.
"Vi har äntligen bestämt en träff nu och han är sååååååå snygg så det bara inte är sant."
 
"Vem är han då??" 
Frågan bara slank ur mig, jag känner henne ju inte så bra så jag skulle nog ändå inte veta, men när man ser henne så glad att hon knappt kan stå stilla så bara det slinker ur en.
 
"Det är han som kommer med leveransen........, kolla!!"
Hon stäcker ut hande mot mig och den ärligt talat skakar!! 
 
Woaw, är den ända reaktionen som kommer ut mig och jag ler stort mot henne för att besvara hennes glädje, dock så tänker jag "han!? xD aja alla har ju olika smaker."
 
"Så nu får ni stå ut med att jag är så här hela dagen." Fortsätter hon och börjar gå bort.
 
"Haha ja, annars så får jag väl gå och gömma mig," skojar jag lite med henne och hon fortsätter på den genom att säga att någon kommer och undrar varför jag inte jobbar, och att hon då ska svara att jag bara inte kan stå ut med henne.
 
Efter ett tag så tar samtalet slut och hon går upp till receptionen. Men inte långt efter det, då jag har gått ut ur köket så kommer hon ner till mig för att berätta om det igen.
Hela hon är lika glad som förrut, det är ingen nervositet över huvud taget bara ren och skär glädjesprut från hela
 henne.
"Du vet en filmstjärna som är så där jätte snygg, SÅ SNYGG ÄR HAN!!" slutar hon med till slut och jag bara ler mot hennes ryggtavla.
Otroligt vad kärlek kan göra med en!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0