i skolan

Hejsan svejsan!!
Fortfarande i skolan nu men hade tänkt att för första gången att blogga från skoldatorn, se hur det går, men för tillfället så är det ju inga problem^^
 
Hade inte tid att blogga i morse för att jag skulle försöka packa lite, eller ja.....något i den stilen i alla fall.
 
Första lektionen idag var gympa, och det brukar ju bara vara roligt men idag så skulle vi börja med vårat konditions test. Så nästan halva lektionen gick vi egenom vad vi skulle göra och resaten av den så splang jag bara runt.
V skulle nämligen springa i 12 minuter så många var som vi klarade av!! :O Ja jag är välträn så det är ju inga problem, men orka göra sådant i skolan som man gör på sina träningar.
Aja, jag räknade ut att jag denna gången sprang i alla fall 5 varv i minutern!! :D Haha rätt bra faktiskt^^
 
Nu får nu ha det bra, Spanskan börjar nämligen nu!!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0