Hemma tidigare

Hejsan svejsan!!
Ja idag så har jag kommit hem ungefär två timmar tidigare än vanligt, härligt kan man säga. Speciellt när jag var extra trött idag på morgonen av någon anledning:s Möjligtvis på grund av att jag i stort sett var ute hela dagen igår, och även så är det anledningen till att det inte kom upp något mer inlägg igår.
Jag var nämligen ute och träffade en kompis nästan direkt efter jobbet. Stack dock till Kramérs trafikskola först för att visa up mitt körkort!! De vill att man ska göra det och visa om man klarade det elle inte xD Gud, tänk om man inte gjorde det och bara......... ledsen jag failade.......    xD Nej nu mobbar jag dem, finns säkert några som det händer det för men man får ju göra om det om man vill.
Men jag var inte en av dem som fick göra om det!! För jag klarade det, haha fast det har jag ju redan berättat:P
Aja, jag visade i alla fall upp det och de tog ett kort för att lägga upp på deras facebook. Men oturlignog så har det inte kommit upp än så kan inte länka den:/
 
Så här får ni en jagtagit^^
(kortet borttaget med flit:P)
Sen så tack jag och min kompis, till delsjön, och nej vi badade inte!! Haha nej vi tog bara en promenad.
Var jätte skönt, speciellt nu när jag inte får träna....... avstängd från träning på grund av benet-_-
Men aja, då fick jag istället se på en solnedgång^^ Solen var nämligen precis påväg att gå ner där vi satte oss på gräset precis vid golfbanan. Men vi hörde inga får* komma förbi så vi behövde inte oroa oss^^
Jag blev lite ledsen att jag inte hade fått med mig min kamera, för hade fått ett par jätte fina bilder annars!! Men aja man kan inte få allt, hade ju varit ganska jobbigt att bära på den under hela efter middagen, för det var liksom så länge som vi var ute. När vi gick hem så var det nästan nattsvart i skogen :o
Föressten på tal om kamera...... min behöver laddas såg jag xD haha jag bara roar mig själv lite nu^^
 
Men ja, vad ska jag göra nu?? Inte träna i alla fall-_- 
Kanske ska fortsätta på berättelsen som ska komma upp om två veckor då jag är i Barcelona...... eller ringa en kompis eller möjligtvis bara se vad som faller mig in att göra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0