Hanna har blivit talare

Hejsan svejsan!!
Nu har jag kommit ut ur aulan, klar med föredraget. Skönt!!
Gick väl bra, läraren bara "kastade" in mig i slutet av talet och sa till mig att bara säha något litet. Det dumma var ju bara att jag som vanligt vet vad jg ska säga men hittar inte orden -_- perfekt när man ska stå och tala inför hela skolan.
 
Och nu när jag ko in  skolan, nu ska bara veta hur ont i huvudet jag har!! Det stramar från ena örat till andra..... Får nästan panik!!
Samtidigt så har jag även fått för mig att säga ja till att läsa upp en dikt i kyrkan för hela skolan igen, under anvent.
Får se hur det går då...... Fast måste ju först hitta en bra advent dikt att lära.
Några förslag??
 
 
Men nu måste jag ju fokusera på skolan igen så ni får ha det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0