Gymnasiemässa

Hejsan svejsan!!
Skriver nu här igan, har blivit ganska många inlägg på morgonarna nu:S Antar att jag har blivit så van att gå upp tidigt att jag inte tar så lång tid på mig mera, YEY!!
Fast idag så var jag vaken lite väl tidigt, kl:5.10 tack vare att en kompis messade xD
Fast i för sig så hade jag ändå inte velat fortsätta på den drömmen som hade börjar att ta lite fel riktining....
 
Men det var inte riktigt det som jag hade tänkt berätta om^^ Jag ska nämligen sticka iväg till bussen och åka ner till Svenska Mässam.
Det är nämligen gymnasiemässa från idag till på torsdag, och vi i min skola ska gå dit idag på morgonen och vara där ända fram till lunch. Och sen så ska jag även dit ikväll med mamma, så det kommer att bli mycket tid att vara där idag:P Men vem vet, jag kanske behöver så lång tid på mig.
Dessutom på fotbollsmötet igår fick jag reda på att en av mina kompisar ska vara där och stå i ett av de första båsen.
Hon spelar i vårt lag och är lika gammal som mig, men hon har hoppat över ett år så hon började gymnasiet iår. Så jag kan ju gå dit och snacka lite med henne också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0