Gymnasiedag

Hejsan svejsan!!
Idag är inte vilken dag som helst, utan idag så ska jag börja på gymnasiet för en dag. Haha det är nämligen gymasiedag idag och vi har fått välja ett där vi vill vara under halva dagen och se hur det är där och så.
Och för er som kan något om fotboll så är ju Katrinelundsskolan den kända elitskolan här i Göteborg, och eftersom jag antagligen ska gå där så ska jag kolla in den nu.
 
Tråkigt nog så måste man även gå tillbaka till skolan efteråt, hade hellre stannat kvar en hel dag. 
Men , men, när man har pro så måste man ju vara i skolan.....
 
Men nu får jag allt göra mig klar så jag kommer i tid till bussen, så nu får ni ha det!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0