Bästa som finns

Hejsan svejsan!!
 
Var ute med en kompis i veckan, och av någon anlednign så drogs vi mot Netto xD haha ja "av någon anledning".
Men aja, när vi kom ut igen så hade jag en Pringles i famnen :D
Pringles är ärligt talat precis som en drog!!
Haha det bästa som finns, dock så käkar jag gärna för mycket av den när det väl finnns xD
Så nu är den slut=(
 
Och sen ikväll så ska jag och familjen kolla på den nya Falkenbergs revyn som går på Lisebergteatern nu.
De gänget är också blan det bästa som finns!! Så skön humor så det bara inte är sant xD
Kan inte sluta skratta när man ser dem. Har sett dem live några gånger, och till och med på falkenbergs scenen innan premiären^^ Vi kände nämligen resigören vid det tillfället :P
 
Det här är den nyaste som de har gjort, och den har gått i falkenberg under hela sommaren men nu är det här på Lisebegrteatern ocd den ska vi se på!!
 
Men nu får ni ha det!!


Kommentarer
Matilda

Vad du än gör! Köp INTE Marabou digistive choklad, den är beroende! Don't do it!!!

Svar: Haha okej xD ska försöka att undvika det, fast nu när du sagt det blir jag jätte sugen på att smaka :P
Hanna Wahlin

2012-10-07 @ 20:55:07
URL: http://matildaalvesmartins.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0