Allt snurrar i ett

Godmorgon folks!!
 
Lite sovmorgon nu innan skolan så har like extra tid på mig att gör allt och ingenting. Så jag valde att sätta mig framför datorn.....vilken överraskning!!
Nej men jag har precis käkat frukost. Jag sitter vid bordet och käkar medans mamma gör sin med ryggen mot mig och går på och på om vad jag ska minnas, vad jag ska göra och frågor om det var något mer.
Jag orkar ärligt talat inte det!!
Mitt huvud går dagligen på högvarv av allt som jag ska komma ihog. Visst det kanske är bra att bli påminnd ibland men om man blir det för många gånger så blir man istället bara irriterad.
 
När någon hela tiden har saker att säga som man inte ska glömma (som man för den delen redan har fixat), så blir det som ett evigt tjat. Och ingen orkar väl med att bli tjatad på hela tiden.
"Gör det nu när du kommer dit. Glöm inte det här. Ställ denna frågan till henne. Gjorde du det? Du måste komma ihog allt!!
 
Men ibland så orkar jag ärligt talat inte!!
Ibland önskar jag bara att jag kunde stänga av för en dag och se hur dagen kan flyta på ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0