Allt och lite till

Hejsan svejsan!!
Och OH MY GOD!!
 
Ni förstår inte hur trött jag är nu när jag skriver detta, skulle skrivit igår efter att jag kom hem men phuu vad jag behövde sova.
Har varit på högvarv hela förra veckan, sena kvällar, tidiga mornar och träning av olika slag. För jag får väl säga att det inte bara blev fotbollsträning utan även lite dansträning också. 
 
Om jag skulle berätta om allt som hänt och allt som vi har gjort så skulle jag behöva vara uppe tills måndag tror jag xD Kan väl i alla fall berätta att första dagen så började det med public dancing on the street, målade till katter, och sista dagen så slutade det med att försöka få in de som var lätt berusade på rummet.
Kommer inte att visa några bilder då jag aldrig hade med min kamera, förrutom på Barcelona stadion, så där ifrån kommer ni få lite bilder kanske.
 
Andra dagen var vi nämligen i Barcelona under i stort sett hela dagen. Bussen gick kl: 9 på morgonen in till stadion där vi fick gå runt...... bläääää för alla jävla trappor xD hur stort som helst, sen en till bussresa in till centrum där vi gick runt blan tusentals affärer samt miljontals människor!! Tills kl: 5.
Och måste nämna att jag var inget stort faan av så mycket människor.
 
På tal om trappor ja, vi bodde på 8onde våningen. I början var i i stort sett ensamma där så då brydde vi oss inte, tyckte nästan att det var för dött. Men sen när resten av alla lag kom......... Två lag på varje våningar, på ett 9e våningshur-_-
Två hissar som man fick åka 4 i, (okej vi åkte 6 i då) och hur sega som helst.
Otta trappor, upp och ner!! Man klarade upp till 5an och sen dog man av mjölksyran i benen.
Ja jag tränar fotboll, men jag klarar ju fö tusan inte allt:P
 
Kommer väl att komma lite små berättelser om resan lite då och då antar jag, för idag kan jag inte skriva mer, måste komma igen med alla läxor och prov jag missat. För har nämligen ännu mer fotboll imorgon.
Är nämligen uttagen till en träning för de bästa i de lagen innom min fotbollszon, så ska till Heden och träna där. Sen så fick jag även igår förfrågan om att stå i mål för juniorena under deras match imorgon, och jag klarar inte av att säga nej så jag får sticka direkt från träning till matchen på Valhalla.
 
Men nu får ni ha det gött med denna lilla bild på mig!!
Haha vilken mamma man har!!
Istället för att hjälpa sin gråtande dotter så är hon snabb med att ta fram kameran och ta kort på mig xD
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0