Träning med skada

Hejsan svejsan!!
Hemma nu, vältränad och nyduschad^^ Eller vältränad är väl kanske och ta i men ända.
Inte den bästa träningen idag då jag helt plötsligt kände av slaget som jag fått i huvudet för två veckor sen ungefär!!:O Jätte weird!!
Men jag fick så mycket huvudvärk att jag var tvungen att skippa den sista kvarten på träningen, och då fick jag en predrikan av en av min lagkamrat som inte spelade, att jag borde kolla upp mig!! Annars så skulle hon skvallra till hennes pappa. Haha ja till hennes pappa^^ Han var nämligen min målvaktstränare när vi hade vårat egna lag, och han blev nästan som min egna privata tränare så han höll lite koll på mig. Så får väl gå och kolla upp mig så inte han ringer mig och ger mig en precrikan om det också XD Sådan far sådan dotter!!^^
 
Får väl säga till mamma att vi får åka någonstans och kolla mig imån, för vi ska ändå göra ett antal saken då.
 
Skulle egentligen ut med en kompis idag, dock så fick han förhinder så vi kan inte ses förren ikväll.....öhh!! Så har ingen aning vad jag ska hitta på tills dess, borde väl kanske plugga lite då vi har prov som vanligt :P
Har typ försökt att skjuta upp pluggandet så länge som möjligt under lovet, har ju velat göra annat!! :O Som man kanske förstår^^
 
 
Får bara ligga och vila lite mer med denna lilla spellista som jag tycker är skönt att lyssna.
Ja, jag vet att det inte är många låtar men jag kan lyssna flera gånger i rad på samma, sån e jag^^
 
nu får ni ha det mån gullungar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0