Tårta med napp som efterrätt

Hejsan svejsan!!
 
Mina inköp idag:
Ett tvåpaket nappar
En daimtårta
 
Ja, det är några vanliga inköp för mig när jag är i skolan med mina kompisar!!......Eller inte xD
Haha nej men det "råkade" bara bli så att jag köpte två nappar till mina kompisar idag. Det finns nämligen ett intärt litet skämt mellan mig och min kompis, Hon kallar mig ganska ofta för Mamma. Och det gjorde hon även idag, och eftersom vi skulle sticka och köpa lite snacks så skulle jag skoja med henne och köpte en napp till henne. Sen så var det ett tvåpack så då fick även en annan kompis den medans jag köpte mig en tårta och sa att det var bara "vuxenmat" och ingen för mina två små bebisar!! xD
Nej  då, så elak är jag inte^^ de fick också smaka....lite xD
Hehe MIN tårta!! (6)
 
 
Ha det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0