Stannade hemma

Hejsan!!
Ja som jag sa igår så skulle jag försöka att vila och bli av med den otroliga huvudvärken jag hade. Oturligt nog så hjälpte då inte det att vila så det blev till att stanna hemma idag!!
Kanske både skönt och dåligt att jag gör det, skönt för jag fick nästan panil i skolan av att tvinga kvar mig när jag hade så ont. Dåligt för som alltid så behöver man vara med på lektionerna och inte missa något som man alltid gör så fort man är hemma :O Får väl hoppas och hålla tummarna på att jag inte missar allt för mycket.
Kan lite av vad vi ska göra på lektionerna så får försöka gjöra det hemma, det är ju ändå mycket tystare hemma än vad det är i klassrummen så då får jag ju bättre arbetsro även om jag har huvudvärk.
 
Så förutom att bara slöar och pluggat blir det ju att bara kolla runt på youtube och då kan ma inget annat än att hitta de mest gulligaste låtarna!!
 
BEEP BEEP!! på er alla :D
 
Ha det gött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0