Saknad: motivation

Hejsan!!
 
Jag vet inte vad som har hänt mig på de senaste tiden, all min vanliga motivation är helt borta!! :O Jag bara tvingar mig till allt och det är nästan jobbigare än den ångesten som jag får efter när jag inte gjorde det som jag borde ha gjort.
Kan ta träningen som ett exempel. Jag borde verkligen träna då jag vill satsa på elit nivå, men när jag kommer hem efter skolan är jag så trött att det bara inte är sant och kylan gör mig bara ännu mindre motiverad. Av någon anlednign så kan jag bara inte hålla uppe mig egen temperatur!! Jag fryser hela tiden just nu, kanske på grund av årstiden men jag har aldrig frysit så här mycket alla de andra åren och då har det ju till och med varit kallare.....
 
Det är bara på grund av min enorma envishet och fantastiska styrka att tvinga mig själv till vissa saker som jag inte har lust men (det vill säga allt just nu).
Men det mår jag inte bra av det heller, för jag vet allt jag har allt detta innan jag tvingat mig själv och det gör mig .......jag kan inte riktigt förklara mig där..... men inte någon bra känsla.
Men om jag skiter i det så blir jag lite ledsen för det men det går över nästan direkt för jag vet att med min styrka så kommer jag att ta igen det ganska fort.
 
Jag måste bara få tillbaka min motivation så fort som möjligt nu!!
Men behöver nog  en hand till för det.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0