Galen helg

Hejsan!!
Ja nu har det varit helg och jag har haft för mig de ena och sen det andra, allt på en gång.
Jag sov nämligen över hos min kompis och hennes kille i fredags för jag orkade inte vara ensam med mina tankar, även om då familjen var hemma men när jag försöker snacka med min pappa så blir det nästan som han bara trycker ner mig ännu mer. Klagar på mig, anser att jag är bed fel personer och att jag sedan trycker ner mig själv. Allt i ett och det ville jag inte höra så jag bönade och bad om att jag skulle få sova hon dem. Efter en timmes klagande på mig så fick jag äntligen åka.
När jag kom så var det ganska sent så vi segade lite tillsammans och så gick vi och somnade fast jag då i soffan.
 
Lördagen vaknba vi inte förren lunch så vi stack allihopa in i stan och käkade lite på MAX, varsin god hamburgare sitter aldrig fel^^
Resten av dagen gick fram och vi segade, var ganska trötta allihopa och dem har precis varit sjuka och jag har varit astrött hele skolveckan så det var bara skönt. Dock mot kvällen blev vi lite piggare då vi råka dricka lite väl mycket!!
Jag och min kompis gick lös på allt som fanns runt omkring oss xD
 
Men jag var tvungen att komma hem igår för fick inte sova över en natt till....så jag fick nästan lite panik, får ju inte komma hem och lukta sprit och vara hel flummig. Så jag fick borsta tänderna och försöka lugna ner mig vilket istället nästan slutande med att jag somnade på bussen, men min kompis räddade mig och ringde för att be mig att gifta sig med henne, så nu blir det allt bröllop!!
ALLA ÄR VÄLKOMMNA!!
P.S. ta med present ;)
 
Men nu får ni ha det, för jag ska plugga och sen sticka till min kompis igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0