Filmlåt

 
Är snart påväg till skolan men tänkte att ni skulle få en liten låt här från mig!!
I skolan så har vi läst böcker och sen gjort en liten filmsnutt av den. Och de som hade läst en bok vid namn Sarahs Nyckel hade gjor en otroligt bra och känslig film med denna låten. Man var ärligt talat påväg att börja gråta när man såg den!!
Boken handlade om en familj som blev bortförd. Men storasystern visste om detta och hade låst in sin bror i en gaderob för att "rädda" honom. Dock så blev det att storasystern inte kunde komma tillbaka och låsa upp fort nog, hon kämpade och försökte att ta sig hem, gjorde allt hon kunde men när hon väl kom.........
Och så tog den slut!! :O Fatta hur jobbigt det kändes att den bara tog slut där, vet inte om han överlevde eller dog för man ska ju inte avslöja boken och jag har inte läst den.
 
Eller att man inte ska avslöja en bok, där har visst vissa grupper olika tankar om för en av grupperna berättade precis hela boken...-_- Perfekt för mig att jag precis håller på att läsa denna boken då.
Och när någon sa det till dem så fick han en utskällning av läsraren!! :O Ja man ska väl komma med sin åsikt swå de kan förbättras till nästa gång?? Typ att dinte berätta slutet?? :S
Men aja, gjort är gjort och jag ska ändå läsa boken för höre inte hela tiden vad dem sa så det blir väl lite överraskningar...hoppas jag.
 
Men nu ska jag till skolan så nu får ni ha det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0