en ny start hoppas jag

Hejsan!!
Jag vet att jag sa att jag skulle komma tillbaka, och sen så skrev ja bara några inlägg och sen så slutade jag igen :S Ledsen för det men jag har kännt mig ganska nere de senaste veckan och hur roligt är det egentligen att lyssna på någon som skriver om allt som bara är jobbigt?!
 
Men aja, nu har jag börjat känna mig lite bättre!!
Det började med att en kompis blev avundsjuk på mig på grund av en kille och eftersom vi är så nära vänner så tog det ganska hårt på mig precis som det gjorde på henne.
Sen så råkade jag även somna hos just den killen så att mina föräldrar blev oroliga och pappa skällde ut mig så mycket så jag blev rädd för att komma hem. Jag kom ju hem men det känns bara som det är allt oftare som pappa gör så att jag blir rädd för att komma hem.
Sen så har jag även haft en långvarig skada i huvudet som inte gör något bättre. Jag har kollat upp det men det har ändå inte gjort något bättre då doktorn bara sa; "använd smärtstillande när du får ont", vilket jag redan gjorde typ....
Och av detta så känns alla "små" saker bara allt värre än vad de faktiskt är!! Men det är ju så det blir.
Har bett om att få komma till skol phykologen på fredag så får hoppas att jag kan få någonting ur mig därifrån också....
 
Men idag så muntrar ju inte direkt vändret upp en heller, det bara regnar och regnar utanför fönstret.
 
Men nu får ni försöka att ha det bra!! Så ska jag försöka det samma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0