Åt helvete

Hejsan!!
Har nyss kommit hem från min kära tränign, dock så gick det ju åt helvete för vi skulle spela match inom vårat lag och jag var så ofukuserad så det bara inte var sant. Det är så mycket just nu att jag inte kan skilja på när jag ska ha fokus och när jag kan tänka på annat.
Det slutade med att jag släppte in ett mål och gjorde nägra tabbar här och var...
Sen så kom även tränaren fram till mig och frågade om det var något eftersom jag inte var som jag brukade. Jag sa åt honom att låta mig vara för jag kunde inte snacka för då skulle jag antagligen bara börja gråta (vilket jag gjorde ändå :O)
Men jag fick fram att det var något hemma och han lät mig vara, men en annan kom upp till mig istället och sa att jag inte fick lämna träningen även om det var slut just då...... Jag sket i det och stack ändå!!
Ärligt talat så orkar jag inte med folk som bryr sig, jag vet inte varför, kan vara att om någon bryr sig så kommer känslor fram samt tårar och jag hatar att visa båda sakerna av dem.
Kommer säkert att få tillbaka mitt uppförande på nästa träning sen också.....jippi!! -_-
 
Låt er inte luras av denna bilden nu!!
Jag önskar er alla en underbar dag/eftermiddag/kväll....ja allt!! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0