även om man vill så hinner man inte med allt

heeej där!!
Nu är jag hemma i stan igen, har nämligen varit hela helgen på landet så har inte kunnat skriva något. Har även spelat två matcher i helgen^^ En i lördags och en idag. Och ni kan inte fatta hur stolt jag är över mig själv från i lördags!! Jag spelade ute på vem vet hur många år det har gått, och jag spelade bra:O jag är hur förvånad som helst över mig själv och mina tränare blev nog lika förvånade av att dömma av deras komentarer. Och sen så var det ju det också att vi van med 12-1 så vi var ganska överlägsna Bergsjön.
Sen denna matchen idag så spelade vi också väldigt bra, men vi hade otur och Kärra/Klareberg har ett rykte om sig att vara bland de bästa. Vi förlorade med 2-3 till dem, det blev lite väl många mål tycker jag då men som jag sa så hade vi otur.
Vi är grymma när vi väl bestämmer oss för något!!
Sen så sa jag har varit på landet resten av tiden och som vanligt så tog jag upp min kamera och denna gången kom jag hela vägen ner till havet när det var solnedgång för att ta lite bilder.
Kanske kommer fler bilder någon annan gång, och sen kommer nog några på bilddagboken snart.
Men nu får ni ha det gött för tillfället, ska slöa nu och läsa lite om en massa saker innan det är dax att gå och lägga sig igen^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0