hemma och vältränad

Hej hopp,
nu är jag hemma igen, vältränad och nyduschad. Känner mig riktigt duktig, och pigg:D haha fast jag kanske inte ska vara pigg nu när jag ska gå och lägga mig, eller vad tycker ni?? Fast nu kan jag ju ta ut det pigga på att plugga lite mer fysik, då blir jag nog trött igen.
Några bra sak med att plugga efter en träning och innan man somnar.
Efter träning:
*Man blir piggare och slöar inte lika mycket
*Har lättare att ta in saker
Innan man somnar:
*När man väl somnat så bearbetar hjärnan faktan utan att du behöver anstränga dig
*Om du somnar vaknar du nästan alltid upp igen och kan fortsätta plugga, alltså du fick en pause:)
Så nu ska jag plugga så att ögonen blöder och kraften tar slut, eller något i den stilen, så sov så gott och vakna tort!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0