helg, men tror jag håller på att bli sjuk

Hej du glade!!
Haha nej den var inte bra, men lite kul.
Sitter nu här igen och skriver, hade egentlig tänkt lägga in ett inlägg igår men då bestämde jag mig istället för att börja på en berättelse som jag sen ska lägga upp här. Har inte kommit så långt med den än men har en idé nerskriven om vad den ska handla om. Och nej kommer inte att berätta vad den kommer att handla om............ än:D
Idag har jag varit på träning som alltid:P Och det blev premiärcykling idag, första gången som jag cyklar till träningen efter vinterns uppehåll. Nu känner man verkligen att våren är här, fast det finns faktiskt ett rätt stort antal fler tecken ute om man inte e blind och döv.
Solen har ju börjat att skina, i alla fall lite varje dag, blommor har börjat slå ut, jag har hört fågelkvitter, cykeln är framme igen, våra fotbollsmatcher har börjat och så har min kompis och jag redan börjat prata om det första doppet i Deljsön. Haha jag vet första doppet kanske det är lite tidigt för men har faktiskt sååååååååå otroligt lust med att bada nu!!
Oturligt nog så känner jag mig inte så bra efter träningen, kände väl lite av det under träningen också för orkade inte lika mycket av styrketräningen som jag brukar göra. Men får hoppas på att jag inte får mammas förkylning som hon har haft denna veckan. Oavsett om jag är sjuk eller inte imorgon så måste jag vara med på matchen som vi ska spela på Vallhalla mot Landvette. Jag är vårt lags enda målvackt så jag måste verkigen försöka vara tillgänglig till alla matcher fram över.
Duktiga jag fåväg till träningen;)
Nu ska jag hitta på nått annat roligt så ha det gött alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0