Här igen

hej och hello bloggen,
jo nu är jag tillbaka. Har du saknat mig??;) Nej det har du väl inte men jag har saknat att skriva i dig ibland så jag tänke liksom "Ehh varför inte starta upp dig igen." Så då gjorde jag det.
Idag har jag varit i skolan precis som vanligt, rätt snabb dag måndagar, ingen så där riktigt dörtist lektion som typ alla dagar har och dessutom så fick vi ju se på en film under en hel lektion så kan säga att jag slapp den lektionen.
Ja och vad gör jag nu då?? Jo jag pluggar:O eller tog då en paus för att skriva av mig lite bara men annars så pluggade jag då. Och ska snart börja byta om till fotbollsträningen, och hoppas på att min målvacktstränare är där!!
Det är inte jätte ofta som han är där men man kan ju ändå alltid hålla tummarna att han ska dyka upp just idag:D
Ja ja ska återgå till fysikpluggandet nu så ha det så bra tills vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0