god morgon

God morgon och hoppas ni är riktigt pigga!!
Jag är i alla fall ganska pigg och kommer att få slippa halva skoldagen idag, har nämligen en tid hos odontologen (speciallisttandläkaren) och ska fixa med min tandställning. Vet inte riktigt om han ska sätta in en ny tråd eller bara spänna, men jag hoppas att han sätter in en ny tjockare tråd för att den jag har nu kan väldigt lätt lossna när jag äter ibland.
Sen så kommer jag att få åka hem igen och se om jag äter hemma annars så cyklar jag iväg till skolan. Anledningen till att jag inte sticker till skolan direkt är den att jag behöver cykeln direkt efter skolan då jag ska sticka och sjunga, och sen direkt efter det ska jag ner till Vallhalla och träna, och mellan där är det bara en 15 min så jag måste vara snabb och inte vara beroende av en buss/spårvagn.
Aja nu ska jag vila lite till och sen så sticker jag väl till bussen som kommer 9.24.
Ja det här var du jag igår, men bilden vägrade att ladda sig då............


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0